lördag 9 oktober 2010

Välkommen!

Ikväll får jag finbesök! Det är en riktigt skön kille ska ni veta. Han är helt galen och han kallas Den fulla Simon.

Denna kille har fått så mycket mer uträttat än vad Den tråkiga nyktra Simon har. Vet inte hur många nya exotiska platser som Fulla Simon har utforskat jämfört med den Nyktra Simon. Den Fulla Simon har lärt känna så mycket mer nytt folk än den Nyktra Simon. Jag vågar knappt räkna över hur många tjejer Den Fulla Simon har snackat omkull jämfört med den Nyktra Simon.

Ok, jag kan nog erkänna att jag nog hatar Den Nyktra Simon. Nu vet jag hur ni tänker ni som träffat honom, ni tycker säkert han är ganska trevlig. Men tänk på mig, jag måste för fan umgås med honom nästan 24 timmar om dygnet, tror ni inte det går på ens nerver!? Jag kan bara längta till de gångerna på helgerna jag kommer bort från honom.

Nä jag tror det snart är dags att börja kalla in honom, Den Fulla Simon.

Må ni ha en trevlig samt dimmig kväll mina små kisar!

/ Fulla/Nyktra Simon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar