tisdag 28 september 2010

CASANOVAS!!

Till helgen anordnar min fotbollsklubb en dansgala, vilken jag såklart måste jobba på... Men som tur är så kommer mitt NYA favoritband dit!

CASANOVAS! Vilket bra bandnamn, CASANOVAS! Det bästa med namnet är nog att det passar så bra in på dom. Jag menar kolla bara på dom, vilka CASANOVOR! Man vet ju var alla tjejer kommer hänga på efterfest i alla fall, hos CASANOVAS! varför, frågar ni er, jo för att de är riktiga CASANOVOR! Jag längtar tills de kör sin låt: Jag sliter av mig jeansen (Jag ljuger inte ens, de har seriöst en låt som heter: Jag sliter av mig jeansen. Endast en riktig CASANOVA kommer undan med en sådan låttitel..)



Nä.. se till att komma in i matchen CASANOVAS. Man kan inte hjälpa hur man ser ut, man kan dock hjälpa vad man döper sitt "grymma" dansband till.

signerat CASANOVAN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar