söndag 26 september 2010

Jag är tillbakilicious!

Okej okej.. nu var man här igen efter en låååång "välbehövlig" paus. Hade tänkt lägga denna blogg på hyllan men fick fina pep-talks igår av goda vänner.

Idag är det söndag, en av de bästa dagarna i veckan. Man har en ursäkt till att ligga och dega hela dagen innan man ska tillbaks till verklighetem som för min del är placerad i Hörby 6 mil från hemmet.. Det blir till att stiga upp samma tid som man gick och la sig igår, 4 am <3

Gårdagen igår blev lite FÖR licious. En ny grej som etsat sig fast i min hjärna ungefär som Darins Lovekiller gjorde under sommaren. Det gäller att man tar ett ord, vilket som helst, och lägger till -licious. Ex: Hejsan, jag skulle vilja beställa två paket lökringelicious. Även om det ledde till många skratt igår som man verkligen inte ångrar så kan ja inte få ut det ur huvet såhär dagen efter. Lite jobbigt att man sitter här och tänker på om man ska se en filmilicious...

Upphovskvinnan till detta tror jag nog att Fergie är. Hennes låt Fergalicious var en hit för några år sedan och från och med denna dag förbannar jag henne!

Wohoo då va jag igång igen. Lämna GÄRNA en liten kommentarilicious om du känner dig lite licious idag. Igen måste man be om en kommentar.. börjar låta som den tjocka tjejen på allahjärtansdag..

signerat Simpelicious

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar